Senior researcher Healthcare System and Governance
Publicatie
Publication date
Infographic. Vergelijkbaar met 2016-2020 zijn consumenten in 2021 tevreden met het vervullen van sociale rollen en activiteiten.
Horsselenberg, M., Brabers, A., Jong, J. de. Infographic. Vergelijkbaar met 2016-2020 zijn consumenten in 2021 tevreden met het vervullen van sociale rollen en activiteiten. Utrecht: Nivel, 2022. 2 p.
Download the PDF
Serie: Kwaliteit van leven - sociale rollen en taken
In deze infographic staat beschreven hoe tevreden consumenten zijn met het vervullen van sociale rollen en activiteiten. Tevredenheid over sociale rollen en activiteiten is belangrijk voor het welzijn en de kwaliteit van het leven van mensen. Het is een aspect van ervaren gezondheid of functioneren dat het best kan worden gemeten door het aan de burger zelf te vragen. De data zijn afkomstig van het Consumentenpanel Gezondheidszorg van het Nivel uit de jaren 2016 tot en met 2021.
In deze infographic staat beschreven hoe tevreden consumenten zijn met het vervullen van sociale rollen en activiteiten. Tevredenheid over sociale rollen en activiteiten is belangrijk voor het welzijn en de kwaliteit van het leven van mensen. Het is een aspect van ervaren gezondheid of functioneren dat het best kan worden gemeten door het aan de burger zelf te vragen. De data zijn afkomstig van het Consumentenpanel Gezondheidszorg van het Nivel uit de jaren 2016 tot en met 2021.
Gegevensverzameling