Nivel in beeld: jaarverslag 2019
27-05-2020

Nivel in beeld: jaarverslag 2019

Het Nivel doet hoogwaardig onderzoek met maatschappelijke impact naar de kwaliteit en effectiviteit van de gezondheidszorg en het eraan gerelateerde sociale domein. In ons jaarverslag (een handzame infographic) laten we zien hoe we dat in 2019 hebben gerealiseerd. Ook ziet u in ons verslag wat de speerpunten voor 2020 zijn van het Nivel. Hiermee levert het Nivel de kennis om de gezondheidszorg in Nederland beter te maken.

De vier kernwaarden van waaruit het Nivel invulling geeft aan onderzoek, zijn: Maatschappelijk relevant, Wetenschappelijk betrouwbaar, Verbindend en Onafhankelijk maar betrokken.

In het onderstaande fragment van het jaarverslag ziet u hoe wij in 2019 invulling hebben gegeven aan de eerste kernwaarde: Maatschappelijk relevant. Voor het complete overzicht kunt u het jaarverslag bekijken.

Fragment jaarverslag Nivel 2019

Over het Nivel
Het Nivel levert kennis om de gezondheidszorg in Nederland beter te maken. Dat doen we met hoogwaardig, betrouwbaar en onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek naar thema’s met een groot maatschappelijk belang. ‘Kennis voor betere zorg’ is onze missie. Met onze kennis dragen we bij aan het continu verbeteren en vernieuwen van de gezondheidszorg.

Altijd op de hoogte blijven van Nivel-nieuws? Abonneer u op onze attendering!

U kunt zich op elk moment afmelden, via de link onder in de e-mails die u ontvangt. Meer weten? Bekijk het  Privacybeleid van het Nivel en de legal policies die het mailingsplatform Mailchimp hanteert, die u erkent door uw deelname aan onze nieuwsattendering via dit platform.
Ook interessant: bekijk de mogelijkheden om onderzoek te doen met (gegevens van) het Nivel.